Mi smo ADRIATICA d.o.o., kompanija sa sjedištem u Sarajevu. Regionalni smo partner Folderit Ltd., Tallinn, Estonia.

Ukoliko imate potrebu da uredite svoju dokumentaciju i organizujete efikasno poslovanje digitalnim dokumentima mi smo prava adresa za vas. Nudimo vam  ekonomično rješenje za prelazak na poslovanje bez papira i digitalno upravljanje dokumentima putem Folderit Online DMS sistema.

Ovim poslom se bavimo dugo. Stručni smo jer smo školovani i certifikovani u vodećim stranim kompanijama iz ove branše. Naši radni procesi se baziraju na najboljim pozitivnim EU praksama. Klijenti nas biraju zato što pružamo povjerljivu, diskretnu i profesionalnu uslugu usklađenu sa EU normama o sigurnosti, GDPR regulativom. Pod nadzorom smo kako internih tako eksternih kontrola.

Naše odgovorno osoblje je prije svega, pažljivo odabrano i provjereno kroz sigurnosne provjere, školovano, certifikovano i pod stalnim nadzorom i provjerom što garantuje da će vaši podaci i dokumentacija biti tretirani na propisani način i neće završiti u rukama neovlaštenih osoba.

Svi naši poslovni procesi i sistemi zaštite su u skladu sa međunarodnim i jači su od domaćih standarda. To se odnosi na:

  • zaštita ličnih podataka po evropskoj GDPR regulativi
  • zakonska odgovornost zaposlenika
  • periodične interne i eksterne provjere
  • povjerljivo uništavanje dokumentacije u skladu sa njemačkom normom DIN 32757

Dajući nam vaše povjerenje mi vas oslobađamo brige o vašoj dokumentaciji, arhivi i sigurnom uništavanju povjerljivih dokumenata i digitalnih zapisa kako bi se mogli posvetiti svom poslu i optimizirati radne procese i troškove.

Usluge

Naše rješenje efikasnog upravljanaj dokumentima se sastoji iz pet jednostavnih modularnih komponenti. Naš koncept pet glavnih usluga je zamišljen tako da se sve međusobno dopunjuju i proširuju gdje klijent ima mogućnost da sastavi upravo onakvo rješenje kakvo njemu odgovara.

Fleksibilnost rješenja je vrlo važna odlika i svaka komponenta našeg rješenja je orijentisana ka korisniku te se može dodatno prilagoditi. Bliskost sa klijentom je ključni element našeg poslovanja. U mogućnosti smo da vam pomognemo u sastavljanju idealnog rješenja tako što ćemo zajedno analizirati vaše potrebe i izraditi optimalno rješenje.

  1. Sistem za upravljanje dokumentima
  2. Digitalno arhiviranje
  3. Skeniranje
  4. Fizičko arhiviranje
  5. Certifikovano uništavanje dokumentacije i e-otpada

Reference

Na tržištu smo od 2015 godine.

Do sada smo sarađivali sa nekoliko desetina organizacija koje dolaze iz različitih ali vrlo zahtjevnih branši po pitanju sigurnosti, pouzdanosti i povjerljivosti. Naši klijenti su gotovo u cijelosti strana ekonomska i diplomatska predstavništva, banke, osiguravajuća društva, farmaceutske, konsultantske, revizorske, računovodske, trgovačke, građevinske, duhanske kompanije, državne agencije, instituti

Svi naši klijenti u prvi plan stavljaju sigurnost i povjerljivost a kada nas odaberu znaju da su dobili najbolje što se može dobiti na tržištu.

Korištenje imena naših klijenata u svrhu reklamiranja nije etički a ujedno bismo prekršili odredbe o povjerljivosti. Mi svoj uspjeh gradimo svojim pristupom poslu a ne pomoću njihovog imena.

Rastimo zajedno!

Dokazano je da uvođenje bespapirnog poslovanja smanjuje troškove i povećava produktivnost