Mi smo ADRIATICA d.o.o., kompanija sa sjedištem u Sarajevu. Regionalni smo partner Folderit Ltd., Tallinn, Estonia.
Ukoliko imate potrebu da uredite svoju dokumentaciju i organizujete efikasno poslovanje digitalnim dokumentima mi smo prava adresa za vas. Nudimo vam ekonomično rješenje za prelazak na poslovanje bez papira i digitalno upravljanje dokumentima putem Folderit Online DMS sistema.
Ovim poslom se bavimo dugo. Stručni smo jer smo školovani i certifikovani u vodećim stranim kompanijama iz ove branše. Naši radni procesi se baziraju na najboljim pozitivnim EU praksama. Klijenti nas biraju zato što pružamo povjerljivu, diskretnu i profesionalnu uslugu usklađenu sa EU normama o sigurnosti, GDPR regulativom. Pod nadzorom smo kako internih tako eksternih kontrola.
Naše odgovorno osoblje je prije svega, pažljivo odabrano i provjereno kroz sigurnosne provjere, školovano, certifikovano i pod stalnim nadzorom i provjerom što garantuje da će vaši podaci i dokumentacija biti tretirani na propisani način i neće završiti u rukama neovlaštenih osoba.
Svi naši poslovni procesi i sistemi zaštite su u skladu sa međunarodnim i jači su od domaćih standarda. To se odnosi na:
- zaštita ličnih podataka po evropskoj GDPR regulativi
- zakonska odgovornost zaposlenika
- periodične interne i eksterne provjere
- povjerljivo uništavanje dokumentacije u skladu sa njemačkom normom DIN 32757
Dajući nam vaše povjerenje mi vas oslobađamo brige o vašoj dokumentaciji, arhivi i sigurnom uništavanju povjerljivih dokumenata i digitalnih zapisa kako bi se mogli posvetiti svom poslu i optimizirati radne procese i troškove.
Usluge
Naše rješenje efikasnog upravljanaj dokumentima se sastoji iz pet jednostavnih modularnih komponenti. Naš koncept pet glavnih usluga je zamišljen tako da se sve međusobno dopunjuju i proširuju gdje klijent ima mogućnost da sastavi upravo onakvo rješenje kakvo njemu odgovara.
Fleksibilnost rješenja je vrlo važna odlika i svaka komponenta našeg rješenja je orijentisana ka korisniku te se može dodatno prilagoditi. Bliskost sa klijentom je ključni element našeg poslovanja. U mogućnosti smo da vam pomognemo u sastavljanju idealnog rješenja tako što ćemo zajedno analizirati vaše potrebe i izraditi optimalno rješenje.
- Sistem za upravljanje dokumentima
- Digitalno arhiviranje
- Skeniranje
- Fizičko arhiviranje
- Certifikovano uništavanje dokumentacije i e-otpada
Reference
Na tržištu smo od 2015 godine.
Do sada smo sarađivali sa nekoliko desetina organizacija koje dolaze iz različitih ali vrlo zahtjevnih branši po pitanju sigurnosti, pouzdanosti i povjerljivosti. Naši klijenti su gotovo u cijelosti strana ekonomska i diplomatska predstavništva, banke, osiguravajuća društva, farmaceutske, konsultantske, revizorske, računovodske, trgovačke, građevinske, duhanske kompanije, državne agencije, instituti…
Svi naši klijenti u prvi plan stavljaju sigurnost i povjerljivost a kada nas odaberu znaju da su dobili najbolje što se može dobiti na tržištu.
Korištenje imena naših klijenata u svrhu reklamiranja nije etički a ujedno bismo prekršili odredbe o povjerljivosti. Mi svoj uspjeh gradimo svojim pristupom poslu a ne pomoću njihovog imena.
Rastimo zajedno!
Dokazano je da uvođenje bespapirnog poslovanja smanjuje troškove i povećava produktivnost